Door op 17 augustus 2015

Cifci en Slikker zwemmen samen tegen kanker

PvdA Den Bosch-Politici Osman Cifci en Pieter Paul Slikker doen op 13 september mee met Swim to Fight Cancer.

Swim to Fight Cancer is een recreatief zwemevent waarbij deelnemers en teams zoveel mogelijk donaties ophalen voor Fight Cancer, een stichting die fondsen werft voor wetenschappelijk kankeronderzoek en preventie via KWF Kankerbestrijding.

Als voorzitter van PvdA Den Bosch verwacht ik veel van deze jonge zwemmers.

Over de conditie van Osman maak ik me geen enkele zorgen. Hij voetbalt wekelijks bij HHC’09 in Heusden en ik zie regelmatig op social media zijn hardlooprondjes in Den Bosch West voorbijkomen.

Dat Pieter Paul de zwemsport een warm hart toedraagt wist ik al sinds zijn inspanningen eerder dit jaar voor het behoud van de voorzieningen aan de Bossche Zuiderplas. Die inspanningen waren succesvol zo bleek op de commissievergadering Ruimtelijke Ordening en Beheer van 30 juni. Deze vergadering werd bezocht door een groot aantal zonaanbidders en zwemmers met allerlei attributen en er is toen een zwembandje achtergebleven, dus met hem zal het ook wel goed komen.

U kunt Osman en Pieter Paul sponsoren. Dat kan anoniem, maar ook met vermelding van uw naam.

Sponsor Osman Cifci

Sponsor Pieter Paul Slikker