Door op 28 februari 2016

PvdA Den Bosch bezoekt de Hambaken

Bij het laatste #BiEBdebat waren er een aantal inwoners uit de Hambaken aanwezig. Wij bedanken hen hartelijk. Op zaterdag 19 maart brengt PvdA Den Bosch een tegenbezoek aan de Hambaken.

Noorderpoort-medewerkers-650x276

Het programma van die dag speelt zich af bij

Noorderpoort Samen Doen

Het Wielsem 21
5231 BV ‘s-Hertogenbosch

Vanaf 10.00 uur zijn vertegenwoordigers van PvdA-afdelingen van de vijf grootste gemeenten uit Brabant in overleg. Namens PvdA Den Bosch is vice-voorzitter Sepideh Haj Modiri aanwezig.

Vanaf 11.00 uur is iedereen van harte welkom. Geert Snijders, voorzitter van Noorderpoort Samen Doen is ook aanwezig. Geert: “Een van de opgaven in de Hambaken is om de verschillende bevolkingsgroepen met elkaar te laten samenleven. Mensen hebben gemakkelijk de neiging om binnen de eigen groep en binnen de eigen cultuur te blijven.  In het “leren samenleven” van verschillende bevolkingsgroepen zie ik een duidelijke opdracht voor de Noorderpoort Samen Doen.”

_DSC5529_2Stella Coffie van Noorderpoort Samen Doen en Harold Drost van Hambaken Gym zijn ook van de partij.

U wordt verwelkomd door onze campagnecoördinator Harm Rijks en assistent Chris Klaassen.

Vanaf 12.00 uur gaan we de wijk in.