Door op 14 maart 2016

De Soete moeder opent in mei 2016 haar deuren

In mei 2016 opent Kloosterhotel De Soete Moeder haar deuren. Vanaf dat moment bent u als gast van harte welkom in dit bijzondere hotel voor een overnachting, heerlijke lunch, diner of een meeting. Momenteel is men druk bezig met de verbouwing van het voormalige Nemiusklooster, vlakbij het centrum van ‘s-Hertogenbosch tot een sfeervol hotel met 24 kamers met een eigenzinnige uitstraling en smaakvolle inrichting. In het kader van NLDoet op 11 en 12 maart jongstleden hielpen een aantal vrijwilligers, waaronder leden van PvdA Den Bosch een handje.

Uniek aan De Soete Moeder is het leerwerkbedrijf dat er onlosmakelijk mee is verbonden. Dit leerwerkbedrijf biedt plaats én kansen voor jonge mensen die een duwtje in de juiste richting kunnen gebruiken. Jongeren doen werkervaring op en krijgen begeleiding bij het maken van vervolgstappen naar werk en/of opleiding. Het leerwerkbedrijf is in 2014 van gestart gegaan, jongeren werken nu mee in de voorbereidingen van het hotel, en straks in de facilitaire dienst, de horeca, de ondersteunende diensten.

Meer foto’s op www.twitter.com/desoetemoeder

Meer weten over de Soete Moeder? Bezoek de site.

Waar ben je naar op zoek?