Door op 15 juli 2016

Geslaagde heidag

17 leden kwamen op 9 juli bijeen voor een zogenaamde Heidag bij Minicamping Huismans in Nuland.

Inke Katoen op Facebook: Sportief ook die Bossche PvdA’ers! Verzamelen bij de Katoens, mooi tochtje Den Bosch-Nuland over de nieuwe Fietssnelweg. Frisse wind, jonge mensen, frisse gedachtenwisseling en nog gezellig ook. Doe ze dat maar eens na op de vrije zaterdag!

indetuin

in de tuin bij de Katoens. (foto: Gert Katoen)

Na een korte inleiding door Reinoud van Uffelen ging de groep o.l.v. Jolanda Noordzij aan het werk. PvdA Den Bosch bedrijft politiek vanuit de waarden vooruitgang, solidariteit en bestaanszekerheid en vanuit deze waarden werden een aantal interne en externe actiepunten opgesteld. De komende tijd worden deze zaken verder uitgewerkt en op 2 september bij de opening van het politieke seizoen hopen we onze marsroute naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 te presenteren. Een marsroute met een belangrijke tussenstop: de tweede kamer verkiezingen in het voorjaar van 2017.

Op de heidag waren aanwezig:

Vanuit de fractie:

Lisette van der Swaluw, Fouad Kabbouti, Pieter Paul Slikker, Osman Cifci, Gert-Jan van Rooij, Inke Katoen

Vanuit het bestuur:

Reinoud van Uffelen, Jolanda Noordzij, Sepideh Haj Modiri, Harm Rijks, Freek Morel, Hans Hermans

Overige leden:

Nanne Scholtens, Renske van der Heijden, Albert Jan de Vries, Ruud Rottier en Geert Snijders.

Iedereen bedankt voor zijn of haar bijdrage