Door op 30 augustus 2017

Een boeiende avond met rondleiding bij de Soete Moeder

Op vrijdag 22 september is PvdA Den Bosch weer te gast bij de Soete Moeder. De avond staat in het teken van het programma en de campagne voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.

Op 30 augustus is er op een drukbezochte bijeenkomst in de Stolp gepraat over het concept-programma. De programmacommissie buigt zich momenteel over de aanpassingen en aanscherpingen.

In de Soete Moeder zal Jeroen Weyers (voorzitter Programmacommissie) de speerpunten toelichten. Ook willen we iets van onze nieuwe lokale huisstijl laten zien. We zullen deze avond dus  niet heel gedetailleerd naar de verschillende hoofdstukken van het programma gaan kijken. Na de ledenavond in de Stolp is de grote lijn duidelijk en weten we wat er nog gedaan moet worden. Ik heb alle vertrouwen in een goed en krachtig PvdA-programma waarbij we de juiste politieke keuzes maken vanuit onze sociaal democratische waarden. Voor PvdA Den Bosch zijn dat vooruitgang, solidariteit en bestaanszekerheid.

De avond gebruiken we ook om de mensen (leden en niet-leden)  te bedanken die hebben meegedacht aan het programma. Ook staan we even stil bij Freek Morel die afscheid heeft genomen als bestuurslid.

Het programma wordt overigens pas op de ALV van 7 december definitief vastgesteld.

We beginnen om 20.00 met een kopje koffie of thee. Mensen die het leerwerkhotel graag nog een keertje goed willen zien kunnen intekenen op een rondleiding om 19.30.

Meld je even aan voor de bijeenkomst en rondleiding door onderstaand formulier in te vullen. Let wel: bij de rondleiding is er plaats voor maximaal 15 personen, dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

INSCHRIJVEN KAN HIER!

Met vriendelijke groet,

Reinoud van Uffelen

voorzitter PvdA Den Bosch

Waar ben je naar op zoek?