PvdA Den Bosch weer terug in stadsbestuur

22 mei 2022

Gisteren werd tijdens de algemene ledenvergadering van de Bossche PvdA onder luid applaus ingestemd met coalitiedeelname van de PvdA in het Bossche stadsbestuur.

Dat betekent dat na ruim 8 jaar de PvdA haar intrede weer zal doen in het Bossche stadsbestuur. En Pieter Paul Slikker namens de PvdA wethouder zal worden. Op welke portefeuille en met welk beleidsakkoord het nieuwe stadsbestuur aan de slag gaat zal a.s. dinsdag 24 mei worden gepresenteerd in het Design Museum. U bent daarbij allen van harte uitgenodigd.

U vindt de uitnodiging en details hier:

Ik hoop van harte dat we elkaar hier kunnen treffen! Om samen deelgenoot te zijn van deze mooi stap. Een prestatie van de onderhandelaars Fouad Kabbouti en Pieter Paul Slikker. Maar ook van de gehele PvdA fractie die in de afgelopen 4 jaar keihard werkte als oppositie. Iets om samen trots op te zijn als Bossche PvdA’ers.

Hartelijke groet,

Femke Hoekstra-Wittebol