Door op 27 november 2016

Strategische kaders vastgesteld door ALV

Op de ALV van 23 november bij Katrien stemden de leden in met de strategische kaders richting de gemeenteraadsverkiezing van 2018. Ook werden een aantal formele documenten vastgesteld. Fijn om te merken dat de diverse documenten goed waren bestudeerd. Er werden een aantal nuanceringen aangebracht en het bestuur kreeg mandaat deze aanpassingen te doen. Over de begroting was bezorgdheid en inderdaad, we zijn geen rijke vereniging.

Penningmeester Sepideh Haj Modiri nam afscheid net als secretaris Jolanda Noordzij. Dank aan hen voor de inzet voor onze partij en afdeling.

afscheid jolanda en sepideh

Jolanda Noordzij, Reinoud van Uffelen, Sepideh Haj Modiri

Nanne Scholtens en Renske van der Heijden werden gekozen in het bestuur dat nu uit zes mensen bestaat. Nanne wordt de nieuwe secretaris, de functie van penningmeester gaat vervuld worden door Hans Hermans

Na de pauze maakten we verbinding met de “Katrien Experience” en aansluitend was er nog een drankje aan de bar van Bij Katrien.

De volgende ALV is op vrijdag 24 maart 2017.