Ik ben gek op….. Youssef Noudri van Hambaken Gym

Door Fouad Kabbouti op 14 februari 2018

Vandaag zetten wij als PvdA maatschappelijke initiatieven en/of personen in het ☀️!

Door mijn collega’s Pieter Paul SlikkerOsman CifciDesiree CoenseStan PetersRob HoogeboomLesha BosmanMarcia van der WensJolanda van Gool en anderen van PvdA Den Bosch zijn al vele initiatieven vandaag bedankt voor hun geweldige werk.

Ik wil vandaag Youssef Noudri bedanken voor zijn tomeloze inzet in de wijk Hambaken als verbinder en met zijn sportschool Hambaken Gym !!! Goed om te lezen dat dat harde werk eindelijk beloond gaat worden door het college. Had 3 jaar geleden al gemoeten!! Keep up the good work Youssef!

|| Jongeren in de wijk begeleiden naar een succesvolle toekomst, door de inzet van kickboksen: dat doet Youssef Noudri, verbinder in de wijk De Hambaken in Den Bosch. ||

#nueerstdemensen
#pvdadenbosch
#Iedereenteltmee

Dank aan Renske van der Heijden voor wederom het prachtige materiaal!

Fouad Kabbouti

Fouad Kabbouti (‘s-Hertogenbosch, 1979) zit sinds 2015 in de gemeenteraad en is momenteel fractievoorzitter van de PvdA Den Bosch. Zijn missie in de Bossche raad “Bouwen aan een sociaal Den Bosch: ‘Bosschenaren heb je in allerlei kleuren en smaken. De hardwerkende pakketbezorger, de zorgzame leraar, de stoere bouwvakker en de onmisbare zorgmedewerker. Ze verschillen aan

Meer over Fouad Kabbouti