LOCATIE GEWIJZIGD Uitnodiging voor gezellige avond plus ALV

26 juni 2020

Het bestuur van de Partij van de Arbeid afdeling Den Bosch nodigt alle leden van harte uit voor een gezellig samenzijn op dinsdag 14 juli. De avond begint om 20:00 uur, inloop vanaf 19:30 uur.

De avond vindt plaats bij zorgboerderij De Locatie aan de De Gemeint 3 in Vlijmen. Slechts een paar minuten fietsen van Den Bosch en middenin de groene weilanden, dus perfect voor een ontspannen en hopelijk ook qua weersomstandigheden mooie zomeravond.

Nu de coronamaatregelen het weer toelaten, vinden we het belangrijk om als afdeling weer fysiek bij elkaar te komen om bij te praten en om samen het glas te heffen op een mooie zomer.

Tijdens dezelfde avond wordt de algemene ledenvergadering gehouden, waarbij de herverkiezing van een aantal bestuursleden, de verkiezing van nieuw algemeen bestuurslid Pascale Cheng Tam Hee en de vaststelling van de jaarrekening op de agenda staan. Zoals jullie van ons gewend zijn, nodigen we ook een interessante gastspreker uit.

Uiteraard houden we deze avond rekening met de geldende coronarichtlijnen van het RIVM en zal er voldoende ruimte zijn om anderhalve meter afstand van elkaar te bewaren.

Vanwege de locatie vragen we je wel om je vooraf aan te melden bij het secretariaat: [email protected].

Waar ben je naar op zoek?