Alle stemmers op onze Bossche PvdA – bedankt!

17 maart 2022

Alle stemmers op onze Bossche PvdA – bedankt!

We kijken tevreden terug op een goed resultaat en een energieke campagne. In een verder versplinterende gemeenteraad groeiden we ten opzicht van vier jaar geleden.  We behaalden drie zetels. Een uitslag waarmee we ons herkenbare geluid voor een socialere koers weer goed kunnen laten horen. Daar kunt u dus op rekenen 😉

We maken ook graag van de gelegenheid gebruik om @D66DB te feliciteren met een prachtige overwinning. Een welkom progressief geluid groeit hiermee in Den Bosch! Dat geldt ook voor @RB die een zetel won. Daarnaast voor @VoltDB, @PvdDDB en @VoorDB die nieuw in de raad komen: welkom!

Ook bedanken we bijzonder graag die fantastische club vrijwilligers -leden en sympathisanten van ons mooie cluppie- die de afgelopen maanden met ons letterlijk álle wijken en dorpen bezochten. Die materiaal maakten, video’s ontwikkelden en bijeenkomsten organiseerden. Jullie. Zijn. Geweldig!

Wil je ook meedoen voor een socialere stad? www.pvda.nl/wordlid of neem eens contact met ons op via de chat.