Door op 16 september 2016

#BIEBdebat Weener XL

Bejegening Weener XL: effectief of destructief

Weener XL past dwang en drang toe om mensen aan het werk te krijgen. Maar gaat Weener XL niet te ver? De ombudscommissie schreef in het jaarverslag al over intimidatie en dreigend en autoritair gedrag. Ondertussen trekken steeds meer mensen aan de bel. Is de bejegening van Weener XL effectief of destructief? Daarover gaat het BIEBdebat op vrijdag 30 september van 16.30 tot 17.30 uur in de StadsBIEB in Den Bosch.

De SP schreef al een zwartboek met tientallen anonieme klachten. Bij de PvdA kloppen steeds meer mensen aan die vinden dat Weener XL over de schreef gaat. Zij vertellen hierover tijdens het BIEBdebat op 30 september. De andere kant is dat het beleid van Weener XL vruchten afwerpt. En mensen succesvol uitstromen omdat ze de hete adem van Weener XL in hun nek voelen. De vraag is: hoe hoog moet de druk worden opgevoerd? En moet die druk voor iedereen hetzelfde zijn? Over deze en andere vragen buigen professionals, politieke partijen en betrokkenen zich op vrijdag 30 september. Debatleider is Sander de Neef. Verantwoordelijk wethouder Huib van Olden is ook van de partij.

Vanaf 16.00 uur is er koffie en thee.

Wat: BIEBdebat

Waar: Stadsbibliotheek, Hinthamerstraat 72, den Bosch

Wanneer: Vrijdag 30 september van 16.30 tot 17.30 uur. Ontvangst vanaf 16.00 uur

Voor vragen kunt u terecht bij PvdA commissielid Inke Katoen (06) 24 76 04 04