Door op 29 oktober 2016

Campagne activiteiten PvdA Den Bosch voor verkiezingen Tweede Kamer 2017

De voorbereidingen voor deze campagne zijn al begonnen een jaar geleden met een klein Campagne-strategieteam. Dit team heeft een analyse gemaakt van een aantal verkiezingen uit het verleden en op die basis een globaal strategisch plan op gesteld waar in de mogelijkheden zijn verkend.

De ervaringen die we opdoen bij deze campagne zullen we gebruiken en verder uitwerken voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018.

Eveneens is er een organisatiestructuur ontwikkeld voor tijdens deze beide campagnes. Het canvassen tijdens de permanente campagne is bijvoorbeeld aangepast aan dit plan. Vanaf eind januari 2017 gaan we in principe elke zaterdag in een wijk in Den Bosch aan de slag. Daarnaast zullen we proberen nog een aantal evenementen te organiseren al dan niet gelijktijdig met het canvassen. Ook de Bieb-debatten zullen een manier zijn om met de inwoners van de gemeente Den Bosch in contact te komen. Verder willen we verder gaan in het ontwikkelen van de mogelijkheden van sociale media tijdens deze campagne.

Het succes van de campagnes zal echter grotendeels worden bepaald door de inzet van de leden van de afdeling en andere vrijwilligers. Hun idealen, kwaliteiten, motivatie en inzet zullen bepalend zijn voor een zo goed mogelijke uitslag. En hoe beter de uitslag is, des te beter kunnen we een bijdrage leveren als partij aan de idealen waarvoor we lid geworden zijn van de partij.

Mensen die iets zouden kunnen en willen betekenen in deze campagnes kunnen per email contact met mij opnemen.

Harm Rijks, campagnecoördinator ([email protected]).

Canvasdata:

28 januari 2017

4 februari 2017

11 februari 2017

18 februari 2017

4 maart 2017

11 maart 2017

Waar ben je naar op zoek?