Donatie Campagne #GR2018

19 december 2017

Beste partijgenoot,

Het zal je niet ontgaan zijn dat de PvdA Afdeling Den Bosch zich aan het opmaken is voor de komende verkiezingen in maart 2018. In deze verkiezingen hopen wij onze gezamenlijke idealen weer een stapje in de goede richting te kunnen krijgen. In Leeuwarden en Groningen liet de partij al zien dat we ten opzichte van maart stevig kunnen herstellen. In heel veel plaatsen in Nederland hebben lokale afdelingen in november met een ambitieuze campagne weer goede resultaten weten te bereiken. De PvdA Afdeling Den Bosch is dan ook van plan om net zo’n ambitieuze campagne te voeren. Hiervoor is geld nodig, meer geld dan we op dit moment in kas hebben. Een beroep doen op landelijk zoals in het verleden is ook niet meer vanzelfsprekend; ook daar zit na de verkiezingen van maart bijna geen geld meer in kas. Alleen al 10.000 rozen kosten € 6000,-.

Ik doe dan ook een beroep op onze leden om een bijdrage voor de campagnekas van de afdeling te doen. Als 100 leden een bijdrage doen met een bedrag van €1 tot € 50 met een gemiddelde van €25 dan hebben we toch mooi € 2500 extra in de campagnekas. En kunnen we met een betere campagne onze gezamenlijke idealen dichter bij brengen. Een grotere bijdrage is natuurlijk ook mogelijk.

Ik verzoek je de bijdrage over te maken aan onze penningmeester Hans Hermans op banknummer NL37 RABO 0152 2228 47 t.n.v. Afdeling Den Bosch o.v.v. vrijwillige bijdrage GR18

Alvast bij voorbaat dank!

Harm Rijks

Campagnecoördinator PvdA Den Bosch