Door Osman Çifçi op 30 juni 2017

Feest der Verbinding

Afgelopen woensdag was ik aanwezig bij het ‘Feest der Verbinding’. Georganiseerd door de politie eenheid Oost-Brabant. Tijdens dit feest was de bedoeling dat we verbinding en vakmanschap konden delen met politiemensen en een diversiteit van bewoners uit Oost-Brabant.

Het feest stond in het teken van op een informele wijze kennismaken, verbinden en bouwen van verbintenissen voor nu en in de toekomst met als doel het blijven verbeteren van de veiligheid en leefbaarheid in onze samenleving. Onder het genot van een gezamenlijk driegangen diner, entertainment én sprekers (o.a. onze partijgenoot en Wethouder in Eindhoven Yasin Torunoglu), verbinden we de avond en de aanwezigen met elkaar.

Het was een leerzame avond. Maar ook een fantastische avond. Verbinden was het doel en met succes! Mattijs Ten Brink, directeur van Transavia was ook één van de aanwezigen. Een man vanuit de top die verbinding zoekt met alle doelgroepen in onze samenleving. Dat doet mij goed en versterkt mijn geloof dat we echt stappen zetten om alle groepen met elkaar te verbinden.

Binnenkort ga ik met een aantal jongeren op de koffie bij dhr. Brink voor een (privé) rondleiding bij het enige echte Transavia.

Multiculturele jongeren verbinden met een van de belangrijkste persoon in ons land met 2600 werknemers in dienst.

Verbinding is het thema van deze tijd. Samen kunnen we werken aan ‘eerst de mens, dan de verschillen’.

Op de foto:
Mattijs Ten Brink (directeur Transavia)
Albert van de Wetering (oud) sectorhoofd/districtchef van Den Bosch. Nu in Eindhoven.
Yasin Torunoglu Wethouder Eindhoven

Osman Çifçi

Osman Çifçi, 33 jaar. Coördinator Sensa Zorg, Vrijwilliger De Kruiskamp Ons Buurtje, KNVB scheidsrechter

Meer over Osman Çifçi

Waar ben je naar op zoek?