Door op 7 juli 2015

Inschrijving Rosa-leergang geopend

Je popelt om binnen de PvdA van waarde te zijn, maar je hebt nog niet helder hoe? Volg dan de Rosa-leergang: een afwisselende oriëntatiecursus waarin nieuwe en (nog) niet-actieve PvdA-leden kennismaken met de vereniging en de partij. Je leert ook allerhande vaardigheden tijdens simulatiespellen en debattrainingen.

De Rosa-leergang start dit najaar en duurt tot en met april 2016. In totaal telt deze oriëntatie-opleiding vijf bijeenkomsten, waarvan er minstens drie bij jou in de buurt plaatsvinden. Deze editie van de Rosa-leergang is namelijk opgezet in samenwerking met de gewesten. Daardoor maak je niet alleen kennis met de landelijke kant van onze partij, maar ook met de PvdA bij jou in de buurt. Ideaal om je netwerk binnen de vereniging in rap tempo te vergroten.

Deelname aan de Rosa-leergang kost 50 euro: een tegemoetkoming in de kosten voor lunches en dergelijke. Inschrijven kan tot 1 september 2015. Meer informatie en inschrijving voor de Rosa-leergang.

Waar ben je naar op zoek?