Door op 12 januari 2017

Kom naar het congres en steun onze Brabantse kandidaten

Onderstaande oproep van het gewest onderstrepen wij van harte. We hebben fantastische Brabantse kandidaten op prachtige plaatsen op de kandidatenlijst. Dat willen wij graag zo houden. Breng daarom zondag je stem uit!

Met vriendelijke groet,

Lisette van der Swaluw en Reinoud van Uffelen

Op 14 en 15 januari is het Congres van de PvdA. Een belangrijk congres, we stellen het verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst vast. Vanuit Brabant hebben we er hard aan gewerkt onze input te leveren voor het programma. Op de lijst mogen we best trots zijn. Er staan veel kandidaten uit Brabant op. Heel mooi is dat er kandidaten op verkiesbare plaatsen staan. Tot en met plaats 25 staan drie leden op een mooie plek:

• Attje Kuiken (6)
  • Joke de Kock (12)
  • Martijn de Kort (25)

Het Congres zou het congres niet zijn als er geen dynamiek ontstaat. De verwachting is dat sommige kandidaten zullen proberen hoger op de lijst te komen. Vanuit het gewest willen we graag “onze” kandidaten steunen. We willen deze lijst, die zorgvuldig tot stand is gekomen, in stand houden. De kandidaten zullen er zelf voor zorgen dat ze hun plaats op de lijst verdedigen.

Je kunt je steun verlenen aan de kandidaten door tijdens het Congres op hen te stemmen. Mocht je nog twijfelen of je zaterdag of zondag gaat kies dan voor de zondag. Op zondag wordt de lijst vastgesteld. Als je thuis blijft kun je via de livestream (pvda.nl) en de app je stem uitbrengen. Het is belangrijk dat veel Brabantse leden hun stem uitbrengen. We zijn groot genoeg om onze kandidaten te steunen.

Waar ben je naar op zoek?