Door Harm Rijks op 17 mei 2015

Laatste canvasactie voor de zomervakantie

Op zaterdag 30 mei 2015 is er een landelijke canvas actie van de PvdA. Onze afdeling (PvdA Den Bosch) zal ook deelnemen aan deze actie. U heeft in het verleden niet alleen aangegeven dat u een bijdrage wil leveren, maar ook enthousiast meegedaan. Mede dank zij uw enthousiaste bijdrage aan de campagne activiteiten tijdens de Gemeenteraadsverkiezingen en de Provinciale Staten, Eerste Kamer en de Waterschappen zijn wij in staat geweest om een substantieel beter resultaat te bereiken dan op grond van de landelijke trend en prognoses zou mogen worden verwacht.

Ik verzoek jullie, voor zo ver je dat niet al gedaan hebt, om aan te geven of jullie in principe bereid zijn om weer mee te doen met deze laatste canvasactie voor de zomervakantie en nog eenmaal gebruik te maken van de gelegenheid om tijdens het canvassen herinneringen op te halen met andere actieve leden over de campagnes van de afgelopen tijd.

Het verloop van de actie zal niet veel anders zijn dan we dit de laatste tijd hebben gedaan.

We verzamelen  11.30 uur in de

Noorderkroon

Manis Krijgsmanhof 71

5233 BR, ‘s-Hertogenbosch

We zijn omstreeks 14.45 uur weer op het verzamelpunt.

Eventuele afmeldingen per mail tot vrijdag 29 mei en zaterdagochtend op mijn mobiele nummer 06 -83945017

Met vriendelijke groeten,

Harm Rijks

Campagnecoördinator PvdA Den Bosch

Benieuwd hoe canvassen werkt? Bekijk dan het filmpje PvdA in de Buurt.

Als u (weer) wilt meedoen met onze canvasactie, laat dat dan tijdig weten aan onze campagnecoördinator Harm Rijks.

Harm Rijks

Harm was van januari 2015 t/m juni 2018 algemeen bestuurslid bij PvdA Den Bosch. Hij was ook de campagnecoördinator van de afdeling. In november 2014 en in maart 2018 stond hij voor de PvdA op de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen.

Meer over Harm Rijks