Door Jeroen Weyers op 6 juli 2017

Ledenbijeenkomst in de Stolp op 30 augustus

Eerder werd je al geïnformeerd over de stand van zaken rondom het verkiezingsprogramma en bent u uitgenodigd om ideeën en gedachten aan te reiken aan de programmacommissie.

Tijdens de zomer zal de opgehaalde input uit de gesprekken met bewoners, inbreng van leden en kennis vanuit de fractie worden gebundeld in een eerste conceptversie. Deze versie willen we graag voorleggen aan leden die hier over mee willen praten.

We nodigen je dan ook van harte uit voor deze bijeenkomst op woensdag 30 augustus van 19.30 tot 21.00 uur in wijkcentrum de Stolp, Rijnstraat 497,  ‘s-Hertogenbosch

Voor deze bijeenkomst kun je je aanmelden bij [email protected]  Je ontvangt vooraf de concepttekst van het verkiezingsprogramma.

Met vriendelijke groeten,

Jeroen Weyers

Voorzitter programmacommissie

Jeroen Weyers