Online masterclass ‘politiek (en) leiderschap’ met Jeroen Dijsselbloem

17 september 2020

Leiderschap, kan ik dat ook? Is dat niet iets voor de Obama’s en Malala’s van deze wereld? In tegendeel: leiderschap zit in iedereen.

Op 6 oktober om 20:00 uur geeft Jeroen Dijsselbloem een digitale masterclass ‘politiek leiderschap’. Vanuit zijn ervaringen als minister van Financiën, Tweede Kamerlid en voorzitter van de Eurogroep biedt Jeroen ons zijn reflecties op het fenomeen leiderschap in het openbaar bestuur. Wat doet een politiek leider? Hoe maak je (moeilijke) keuzes? En hoe ga je om met de keerzijdes van een leiderschapsrol, zoals kritiek, druk en conflict?

Deze masterclass is open voor iedereen met politieke ambitie, maar speciaal bedoeld voor nieuwe leden of leden die opnieuw actief willen worden. Heb jij deze ambitie? Meld je dan nu aan via het onderstaande formulier.

Let wel: al is de masterclass digitaal, er is een maximale hoeveelheid deelnemers. De aanmeldingsdeadline is 1 oktober.

Waar ben je naar op zoek?