Door Reinoud van Uffelen op 6 juli 2017

Met PvdA Den Bosch op excursie naar Den Haag

Op donderdag 28 september gaan we op excursie naar Den Haag. We brengen dan een bezoek aan de Tweede Kamer.

Deze dag is een afsluiting van de leergang SO YOU WANNA BE A POLITICIAN die in het voorjaar heeft plaatsgevonden, maar ook het begin van een nieuwe serie avonden in het najaar.

We gaan met de trein en vertrekken om 09.23 uit Den Bosch. We verzamelen vanaf 09.00 uur bij de roltrap en lopen om 9.15 samen naar de trein. We reizen met een groepsretour.

Wie gaan er mee?

Voor zover wij weten: Lesha Bosman, Frank Planten, Nadine Tervoort, Mariska van de Ven, Renk van Oyen, Tom Oostra, Heleen Huizenga, Lidwien van Noorden, Pieter Paul Slikker, Harm Rijks, Renske van der Heijden, Hans Hermans, Nanne Scholtens, Gert-Jan van Rooij, Kai Herwijn, Reinoud van Uffelen, Riekie van de Wetering, Inke Katoen.

Inschrijven is niet meer mogelijk!

Reinoud van Uffelen

Op 28 januari 2015 werd Reinoud van Uffelen gekozen als afdelingsvoorzitter. Wie ben ik? Ik ben een gevoelige, kalme en loyale optimist. Ik hou van vaste rituelen, maar ben ook flexibel. Ik heb een open en brede kijk op het leven en kan goed richting geven, verbinden, organiseren en improviseren. Ik werk liever met mensen

Meer over Reinoud van Uffelen