PvdA Den Bosch praat met de stad over de toekomst

10 september 2021

Het Toekomstfestival. Onder die noemer gaat PvdA Den Bosch zaterdag 18 september in gesprek met vertegenwoordigers van verenigingen, stichtingen en instellingen uit de stad en de omliggende dorpen.

Ruim 70 mensen hebben zich aangemeld en tijdens het festival buigen zij zich over veertien belangrijke thema’s voor een eerlijke en sociale toekomst van Den Bosch. In café Station Zuid, het voormalige muziekcafé Lohengrin in de Zuiderpassage, gaat het o.a. over armoede, zorg, wonen en leefbare dorpen en wijken. Ook thema’s als onderwijs, bedrijvigheid en ondernemerschap, duurzaamheid en kunst en cultuur worden uitgebreid besproken.

Belangrijke basis
Het Toekomstfestival vormt zo een belangrijke basis voor het verkiezingsprogramma van de PvdA Den Bosch in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen op woensdag 16 maart 2022.

Heb je geen uitnodiging ontvangen, maar wil je zaterdag 18 september wél graag meedenken over de toekomst van de gemeente ’s-Hertogenbosch? Meld je dan aan via [email protected].

Leden
De input van leden krijgt deze dag een centrale plek. Wil je als PvdA-lid input leveren voor het verkiezingsprogramma? Meld je dan via hetzelfde e-mailadres aan voor de speciale ledentafel.

Het programma start zaterdag 18 september om 12:45 uur en wordt om 15:00 uur afgesloten met een borrel. De organisatie van Het Toekomstfestival houdt rekening met de geldende coronamaatregelen.