Door op 29 januari 2017

So you wanna be a politician van start!

Op vrijdag 27 januari ging “So you wanna be a politician” van start. Attje Kuiken, onze fractievoorzitter in de Tweede Kamer vertelde over haar dagelijkse werk. Aansluitend inventariseerde Daan Schouten de leervragen van de deelnemers. Er bleek behoefte aan theorie over de gemeentepolitiek en ook aan een schoolreisje. Pieter Paul Slikker, raadslid en landelijk campagnemanager gaf een inkijkje in de campagnestrategie.

Politiek is hard werken zei Attje Kuiken, maar politiek is ook leuk. De volgende bijeenkomst is op 16 februari. Dan brengen we samen een bezoek aan de Politieke Klets in de Knillispoort.

(klik op de foto voor een grotere weergave)

v.l.n.r. Sabita Mahabali, Sam Mir, Teun Graafmans, Laura van den Heuvel, Jeroen Weyers, Hein Eberson, Attje Kuiken, Lidwien van Noorden, Daan Schouten, Nicole de Koning, Jordy van den Hurk, Josie Knipping, Harm Rijks, Reinoud van Uffelen, Heleen Huizenga, niet op de foto maar wel aanwezig die avond Kai Herwijn en (fotograaf) Pieter Paul Slikker.