US Election Night – de Voorbeschouwing live vanuit Den Bosch

28 oktober 2020

Amerikadeskundige Maarten van Rossem schuift dinsdag 3 november aan bij US Election Night – de Voorbeschouwing, dat live wordt uitgezonden vanuit Studio Unlimited in Den Bosch.

Deze avond wordt georganiseerd door de Partij van de Arbeid in Den Bosch en is voor iedereen te volgen via YouTube en Facebook.

Op 3 november kiezen de inwoners van de Verenigde Staten hun 46e president. Voordat de journaals tot in de vroege uurtjes verslag doen van de uitslagen, blikt US Election Night – de Voorbeschouwing vast vooruit en worden kijkers bijgepraat over alles wat ze moeten weten over de strijd tussen Donald Trump en Joe Biden.

De uitzending wordt gepresenteerd door journalist Theo Verbruggen.

Naast Maarten van Rossem zijn ook Tweede Kamerlid Lilianne Ploumen, oud-minister van Buitenlandse Zaken Bert Koenders en Arun Chaudhary, Obama’s presidential campaign staff member, in de uitzending te gast.

Daarnaast wordt met Paul Verhagen, auteur van het boek ‘Het Amerikaanse Presidentschap’ en datascientist bij The Hague Centre for Strategic Studies, ingezoomd op de tweedeling in de Verenigde Staten.

Een campagnepanel met doorgewinterde campaigners blikt terug op de bepalende momenten van de verkiezingscampagnes van Trump en Biden.

De uitzending is dinsdag 3 november van 19:30 uur tot 21:30 uur live te volgen via het YouTube- en Facebook-kanaal van PvdA Den Bosch.

PvdA Den Bosch is op YouTube te vinden via:

De Facebook-pagina van PvdA Den Bosch is:

Waar ben je naar op zoek?