Door op 10 juni 2017

Vrijwilligers gezocht

Onze afdeling kent een groeiend ledenaaantal. We hebben momenteel weer meer dan 300 leden. Onze leden zijn onze achterban en de communicatie met die achterban vinden we essentieel. Die communicatie gaat steeds meer digitaal. Er wordt ongeveer maandelijks een nieuwsbrief verstuurd per e-mail, daarnaast is er een Facebook-pagina en een besloten Facebook-groep.

Wij checken regelmatig de ledenlijst via de ledenadministratie op het partijkantoor. Bij vrijwel alle leden staat er een mail adres gevuld. Naar dit mailadres gaan de nieuwsbrieven en naar dit mailadres is ook de officiële mail over de kandidaatstelling verstuurd.

Maar….. van 27 mensen hebben we geen mailadres. Dat kan zijn omdat deze mensen geen mailadres hebben, maar het kan ook zijn omdat het mailadres dat ze ooit hebben opgegegeven niet meer werkt.

Wij zoeken een aantal vrijwilligers die deze 27 mensen willen bellen en/of bezoeken, hen wat bij wil praten over het (politieke) wel en wee in onze afdeling en…. het zou mooi zijn als we van deze mensen ook een werkend mailadres krijgen.

Als je dit leuk lijkt om te doen meld je dan even voor 21 juni bij Nanne Scholtens; [email protected].