Wie wil meebouwen aan een sterker en socialer Den Bosch?

10 mei 2022

GEZOCHT!

Enthousiastelingen die willen meebouwen aan een sterker en socialer Den Bosch!

Wij zoeken vrijwilligers voor het afdelingsbestuur van de PvdA Den Bosch!
Na een super energieke campagne is het nu tijd om vooruit te kijken. Op naar volgende verkiezingen maar ook blijvend bouwen aan de fijne, actieve vereniging die we zijn met onze ruim 300 leden.

In de afgelopen 4 jaar bouwde het bestuur aan een stevige vereniging met vele actieve vrijwilligers. Ondanks corona en alle maatregelen waren we non-stop aanwezig in de Bossche wijken om samen met de fractie geluiden op te halen uit de samenleving en die te vertalen naar politieke actie. Maar organiseerde we ook vele drukbezochte activiteiten voor leden en geïnteresseerden. Waaronder wintergasten met Jan Terlouw in de Verkadefabriek maar ook ons eigen festival bij Café Station Zuid waar ruim 70 partners uit de stad meedachten en schreven aan ons verkiezingsprogramma! En nog veel meer!

Denk je nou: hé dat klinkt goed! En daar wil ik ook wel aan bijdragen! Neem dan contact op met onze voorzitter Femke Hoekstra-Wittebol.
Je kunt haar bereiken via app, telefoon of mail:
Telefoonnummer: 06-10974596
Mailadres: [email protected]

Zij kan je alles vertellen over de verschillende taken en functies. En wat het betekent om in het afdelingsbestuur van de PvdA Den Bosch te zitten.

WIE ZOEKEN WE?
• Jij bent enthousiast, maatschappelijk betrokken,  lid van de PvdA (of bereid dat te worden), woonachtig in de gemeente Den Bosch en hebt zin om je mouwen op te stropen
• Bent beschikbaar per 1 september 2022 (of eerder)
• Bent minimaal 4 uur per week beschikbaar (afhankelijk van je functie in het bestuur)