Algemene ledenvergadering op 8 oktober

18 september 2020

De Partij van de Arbeid afdeling Den Bosch nodigt je graag uit voor een algemene ledenvergadering op donderdag 8 oktober.

De bijeenkomst vindt plaats in de bovenzaal van wijkgebouw De Slinger aan de Jan Schöfferlaan 3 in Den Bosch. We beginnen om 20:00 uur. Inloop is vanaf 19:45 uur.

Op de agenda staat o.a. het proces richting de gemeenteraadsverkiezingen van 2022. Ook zal er een interessante gastspreker zijn.

Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus is het aantal plaatsen beperkt en willen we iedereen vragen zich aan te melden bij het secretariaat via [email protected].

Voor het eerst zal de ledenbijeenkomst ondersteund worden met een schrijftolk, zodat de vergadering ook toegankelijk is voor doven en slechthorenden. Het gesproken woord wordt direct in ondertiteling omgezet en getoond op een beeldscherm. Wie hier gebruik van wil maken kan dat aangeven bij zijn of haar aanmelding voor de ALV.