Door op 22 mei 2017

PvdA Brabant kiest een nieuw gewestbestuur

De leden van de PvdA in Brabant hebben zaterdag in Tilburg een nieuw gewestbestuur gekozen voor de periode 2017 – 2019. De voorzitter, vice-voorzitter, secretaris en penningmeester werden bij acclamatie verkozen. Voor de vier algemeen bestuursleden was één stemronde voldoende om de beschikbare functies te verdelen. Het gewestbestuur van PvdA Brabant bestaat de komende twee jaar uit 8 personen:

Foto (vlnr): Jordy Sweep, Greet Buter, Margo Mulder, Joey van Aken, Henk Leenders, Gerben Welling en Jeroen Weyers. Paul van Liempd ontbreekt op de foto.

Voorzitter: Greet Buter

Vice-voorzitter: Margo Mulder

Secretaris: Joey van Aken

Penningmeester: Gerben Welling

Algemeen bestuursleden: Henk Leenders, Paul van Liempd, Jordy Sweep en Jeroen Weyers

Afscheid zittende bestuursleden

Voorzitter Wim Luijendijk en vice-voorzitter Marjolein de Wit (oud wethouder Moerdijk) namen na acht jaar trouwe dienst afscheid van het gewestbestuur. Ook secretaris Arjen van Drunen en bestuursleden Stan Pijnenburg, Patrick van der Wens, Devon de Jong, Fons van Leersum en Niels Vermeer namen afscheid.

Inbreng vanuit onze afdeling

Onze afdeling was goed vertegenwoordigd in het oude bestuur met Patrick van der Wens en Stan Pijnenburg. Maar ook in het nieuwe bestuur is onze afdeling weer met twee personen vertegenwoordigd, te weten Margo Mulder en Jeroen Weyers

Graag wil ik Patrick en Stan bedanken voor hun inzet en Margo en Jeroen veel succes wensen.