Door op 19 september 2014

Campagneactiviteiten gemeenteraadsverkiezing 19 november

De zomer is bijna voorbij en we maken ons op voor de gemeenteraadsverkiezingen op 19 november. In juli hebben we ons verkiezingsprogramma en kandidatenlijst vastgesteld. Een campagneteam heeft daarna hard gewerkt aan de voorbereiding van de campagne die ertoe moet leiden dat wij op 19 november een goed resultaat gaan behalen. Zaterdag 20 september om 16.00 uur is onze campagne-aftrap op het Kerkplein. Naast alle Bossche kandidaten zijn ook Diederik Samsom en Agnes Jongerius aanwezig om ons Bossche Banenplan in ontvangst te nemen.
De weken en dagen daarna hebben we tal van activiteiten waar we graag de hulp van onze leden bij inroepen. Of het nu gaat om canvassen, flyeren, als publiek bij debat of om hulp bij andere activiteiten, alle steun is welkom!
Via wekelijkse nieuwsbrieven informeren we jullie over de geplande activiteiten en op welke manier je mee kan helpen. Hierbij al een eerste overzicht van de geplande canvasdagen. Op deze zaterdagen gaan we met een zo groot mogelijke groep vrijwilligers huis-aan-huis rozen uitdelen en in gesprek met bewoners. We verzamelen rond 12.00 uur en rond 15.00 uur sluiten we gezamenlijk af met een drankje.
– 27 september, Graafsebuurt
– 4 oktober, Muntel, Vliert en Orthenpoort
– 11 oktober, Aa-wijk en Gestelse Buurt/Meerendonk
– 18 oktober, Schutskamp
– 25 oktober, Molenhoek en Rode Slinger samen met afdeling Oss
– 1 november, De Reit, Herven en Buitenpepers
– 8 november, Hambaken
– 15 november, Boschveld

We verwachten tot slot 10 oktober ons campagnepand in de Orthenstraat feestelijk te openen.
Laten we samen de straat op gaan, voor een sterker en socialer Den Bosch!

Den Bosch, dat zijn we samen.

Jeroen Weyers,
Lijsttrekker