Frans Timmermans komt in Den Bosch

26 oktober 2023
Over minder dan een maand gaat Nederland naar de stembus om te kiezen welke kant we op gaan als land. Als het aan de PvdA en GroenLinks ligt, kiezen we voor een sociale en duurzame toekomst. Waarin we de grote ongelijkheid aanpakken en zorgen dat iedereen mee kan doen. En een toekomst waarin we een rechtvaardige transitie maken naar een groenere wereld zonder iemand achter te laten. Voor die toekomst gaan we de komende weken keihard campagne voeren! Deze zaterdag komt niemand minder dan Frans Timmermans naar Den Bosch. Dat mag je dus zeker niet missen!

GroenLinks-PvdA in de wijk: ’t Zand met Frans Timmermans
Op zaterdag 28 oktober gaan we naar de wijk ’t Zand. We hebben een bijzondere gast, want niemand minder dan onze lijsttrekker Frans Timmermans zal aansluiten bij het wijkbezoek. Bijzijn is meemaken!
We verzamelen om 12:30 op het Sint Luciaplein met koffie en gebak en gaan dan tot 14:30 de wijk in.
Bossche campagne-aftrap: Vraag het Frans
Op 28 oktober komt lijsttrekker Frans Timmermans naar Den Bosch om de Bossche campagne af te trappen en van een flinke dosis swag te voorzien. In de Willem Twee gaan we op basis van vragen uit de zaal met Frans in gesprek over de verkiezingen en zijn ideeën voor een eerlijkere en groenere toekomst. We sluiten af met een gezellige borrel.
Het evenement is helemaal gratis en iedereen is welkom! We hebben beperkte plekken dus vol = vol. Meld je zo snel mogelijk aan via de volgende link: https://forms.gle/P1EiDDWYV95UKLnB8.