‘Geniet van de Bossche zomer’

Door Femke Hoekstra op 17 juli 2020

De zomer is begonnen. Wij hebben ‘m met elkaar goed afgetrapt met een gezellige avond bij zorgboerderij De Locatie. Wat was het fijn om zoveel nieuwe gezichten te mogen verwelkomen en elkaar weer eens écht in de ogen te kunnen kijken. En wat is het fijn dat wij als bestuur nog eens twee jaar door mogen en dat de PvdA in Den Bosch de afgelopen maanden verder gegroeid is. Dat maakt dat ik een trotse voorzitter ben.

De komende weken is het tijd voor ontspanning. We hebben allemaal hard gewerkt, zware en vreemde maanden achter de rug. Soms door werk of door zware gezondheidsomstandigheden bij onszelf of bij familie. We weten niet hoe de komende maanden er uit gaan zien en wat er in het najaar nog op ons afkomt.

Voor nu gun ik u allen eerst een hele ontspannen en zonnige zomer toe! Geniet! Samen! Van de Bossche zomer en van al het moois op andere plekken in Nederland of elders in Europa. Rust uit, heb het fijn. Na de zomer gaan we er allemaal weer met frisse energie tegenaan. En gaan we ook, uiteraard afhankelijk van de omstandigheden, weer eens samen de wijk in met deze prachtige rode familie.

Met warme en rode groet,

Femke Hoekstra
Voorzitter Partij van de Arbeid Den Bosch