Meld je nu aan voor onze leergang ‘So You Wanna Be A Politician’!

8 april 2023

Ben jij geïnteresseerd in politiek? Heb je een mening over stad en land? Wil je een kijkje in de keuken van campagnes? Tijdens onze leergang So You Wanna Be A Politician nemen gerenommeerde lokale, regionale en landelijke PvdA-politici je mee in de boeiende wereld van de politiek.

Politieke ervaring is niet vereist! Ben je je jong of voel je je al oud? Ben je Bosschenaar of misschien zelfs wel van (ver) daarbuiten? Iedereen is welkom, ook als je geen lid bent van de PvdA.

De eerste bijeenkomst van So You Wanne Be A Politician staat gepland voor woensdag 10 mei vanaf 18:30 in de binnenstad van Den Bosch. We starten met pizza en een introductie in de lokale politiek. Daarnaast bespreken we de verschillende stijlen van politiek bedrijven. Ook gaan we op basis van jullie input kijken hoe we de leergang verder gaan invullen.

Geïnteresseerden kunnen zich melden bij Fouad via de mail: [email protected] of whatsapp via 06-82985250.