PvdA Den Bosch organiseert #sociaal festival

7 september 2023
De #sociaal terugbrengen in het stadsbestuur. Dat was de belofte die we als PvdA Den Bosch maakten bij de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen. Inmiddels is de PvdA Den Bosch toegetreden tot het Bossche stadsbestuur en zijn we hard aan de slag voor een eerlijkere en socialere stad waarin een goed leven voor alle Bosschenaren centraal staat. Aan ons is het nu de taak om onze belofte van voor de verkiezingen waar te maken. Daarom is het Bossche stadsbestuur hard aan de slag met twee grote sociale onderwerpen. De Bossche pas en het programma sociale structuur. Om deze thema’s verder in te kleuren en dit echt samen met de Bossche samenleving te doen, organiseren we het #sociaal festival.
Met de Bossche pas lanceren we een speciale en neutrale kaart waarmee inwoners in armoede zelf de ruimte krijgen om keuzes te maken. Maar wat mag er nu niet ontbreken in zo’n Bossche stadspas en waar moeten we zeker niet aan vergeten te denken? Met het programma sociale structuur onderzoeken we hoe we als gemeente de sociale structuur in onze wijken kunnen versterken en maatschappelijke initiatieven zo goed mogelijk kunnen ondersteunen. Over deze twee thema’s gaan we graag in gesprek met de stad.
Kom langs op ons #sociaal festival om jouw mening te geven over een socialere en meer verbonden gemeente. Het #sociaal-festival zal plaatsvinden op zaterdag 23 september van 11:00 tot 14:00 bij Café Station Zuid. Laat even weten of je komt door een mailtje te sturen naar [email protected]. Mocht je deze dag niet kunnen, maar voor deze onderwerpen wel input willen leveren kun je contact opnemen met ons raadslid Osman Cifci via 06-44297130 of een mailtje sturen naar [email protected] Hopelijk tot 23 september bij Café Station Zuid!