Door op 2 februari 2017

Roodtrip in Den Bosch

De komende weken toert de PvdA het hele land door met de Roodtrip: de bekende rode dubbeldekker reist in de weekenden langs acht grote steden. Op zaterdag 4 februari is Den Bosch aan de beurt!

De Roodtrip is op zondag 29 januari begonnen in Amsterdam. De Rode dubbeldekker stopt op een centraal punt waarbij we in gesprek gaan met het publiek. In Den Bosch gebeurt dit op de Markt.

Nomineer jouw held!

Het publiek kan plaatselijke helden nomineren voor de Helden-campagne. We kennen ze allemaal; echte doeners die iedere dag het verschil maken. Mensen die met hun poten in de klei staan: de wijkagent, de jeugdtrainer van je voetbalclub, die inspirerende lerares, de buurtvader in die lastige wijk. Dit zijn de mensen die dagelijks hun steentje bijdragen aan een mooier Nederland. Zij helpen Nederland vooruit. Wij willen deze mensen een gezicht geven. En jij kunt tijdens de Roodtrip ook jouw held nomineren!

Canvas in Boschveld en werkbezoek Marith Volp

De campaigners van de afdeling Den Bosch gaan zaterdag 4 februari ook canvassen in de wijk Boschveld. Verzamelen op het Van Coehoornplein bij Pizzeria en Shoarma restaurant Adana (naast Copernikkel) om 11.00 uur.  Om 11.30 uur gaan we de straat op. Tweede Kamerlid Marith Volp gaat met ons mee. In de middag brengt zij een werkbezoek aan woonzorgcentrum de Hooghe Clock.

In verband met de logistiek gaarne even tijdig bevestigen of je meedoet aan het canvassen in Den Bosch. Wijzigingen doorgeven kan tot zaterdag 08.00 uur per mail aan [email protected] en daarna op 06-8394 5017.