Door op 6 maart 2015

ALV PvdA Den Bosch 27 maart: Samen vooruit kijken

We nodigen u van harte uit voor onze Algemene Ledenvergadering op vrijdag 27 maart 2015 om 20.00 uur in Sociaal Culturele Accommodatie De Slinger, Jan Schöfferlaan 3, 5212 RE ’s-Hertogenbosch. De zaal is geopend vanaf 19.30 uur, koffie en thee staan voor u klaar.

Op de agenda staan o.a. de vaststelling van het jaarverslag en de jaarrekening van 2014 en een korte terugblik op de Provinciale Staten- en Waterschapsverkiezingen. Ook zoeken we een nieuw lid voor de kascommissie. U kunt zich hiervoor verkiesbaar stellen tot en met 19 maart via een bericht aan het secretariaat: [email protected] of 06-47022182.

Laat uw stem horen
Na het formele gedeelte van de ALV gaan we met onze leden in gesprek. Voor het eerst sinds ruim 4 decennia zitten we als PvdA Den Bosch in de oppositie. Bestuur en fractie gaan in april samen in gesprek over de sociaaldemocratische koers die we willen varen. Daarbij kijken we goed naar het PvdA-project Van Waarde waarin centraal staat hoe sociaaldemocraten in deze tijd van economische en maatschappelijke veranderingen politiek willen bedrijven. Want er zit ook een ideologische component aan decentralisaties. Natuurlijk willen we óók de stem van onze leden horen en dat doen we op de ALV o.l.v. Remmert van Haaften die ook een inhoudelijke inleiding zal verzorgen. Remmert is communicatieadviseur voor de Brabantse Milieufederatie en heeft gewerkt voor de Wiardi Beckman Stichting en het Centrum voor Lokaal Bestuur. Laat uw stem horen in de discussie en geef onze fractie en bestuur een gedegen sociaaldemocratisch advies voor de komende jaren.

We verzoeken u bij verhindering voor de ALV daarvan bericht te geven via [email protected] of 06-47022182.

Op 27 maart organiseren we ook een BIEBdebat over lokale omroepen om 16.30 uur in de Stadbibliotheek. U bent van harte welkom.

Bestuur PvdA ’s-Hertogenbosch