Compliment van de week #6

24 februari 2018

Het compliment van de week wordt in de drukke campagnetijd iedere week uitgereikt aan iemand binnen onze partij.

Deze week is het compliment voor Gert-Jan van Rooij.

De afgelopen maanden was hij de vervanger van Osman Cifci in de gemeenteraad. En… hij heeft dat met verve gedaan. Het gaat om een vervanging van 16 weken en hoewel Osman nog zeker niet geheel fit is, kan deze vervanging formeel niet worden verlengd omdat de verkiezingen in aantocht zijn. Daarom eindigt de vervanging nu ook weer en is Gert-Jan er op de laatste raadsvergadering van 6 maart niet bij.

In de commissie ROB werd gesproken over de snelheid op de Oranjeboulevard en daarin speelde Gert-Jan een cruciale rol.

Uit het BD: Maar ook de PvdA (vier stemmen) is nu teruggekomen op de vijftig kilometer per uur. ,,Omdat wij voldoende vertrouwen hebben in een betere doorstroming via de Mandelalaan en Magistratenlaan’’, betoogde Gert-Jan van Rooij gisteravond in de commissie ruimtelijke ontwikkelingen.

Goed gedaan Gert-Jan en daarmee is dit dossier in de raadsvergadering ook een hamerstuk geworden.

Voor de verkiezingen van 21 maart staat Gert-Jan op plaats 5.