Door op 20 maart 2015

Laat uw stem horen!

De ALV van 27 maart bestaat uit twee delen. Na het formele gedeelte van de ALV gaan fractie en bestuur met onze leden in gesprek.

Voor het eerst sinds ruim 4 decennia zitten we als PvdA Den Bosch in de oppositie. Bestuur en fractie gaan in april samen in gesprek over de sociaaldemocratische koers die we willen varen. Daarbij kijken we goed naar het PvdA-project Van Waarde waarin centraal staat hoe sociaaldemocraten in deze tijd van economische en maatschappelijke veranderingen politiek willen bedrijven. Want er zit ook een ideologische component aan decentralisaties. Natuurlijk willen we óók de stem van onze leden horen en dat doen we op de ALV onder leiding van Remmert van Haaften die ook een inhoudelijke inleiding zal verzorgen. Remmert is communicatieadviseur voor de Brabantse Milieufederatie en heeft gewerkt voor de Wiardi Beckman Stichting en het Centrum voor Lokaal Bestuur.

Laat uw stem horen in de discussie en geef onze fractie en bestuur een gedegen sociaaldemocratisch advies voor de komende jaren.

De agenda vindt u hier: